johon minut haastoi Mimiko

1. Paras näkemäsi teatteriesitys (jos et käy teatterissa, jätä tyhjäksi) ??  

Ööh..olen käynyt joskus lapsena teatterissa kattoon Prinsessa Ruususen ja Peukaloisen retket ja Peukaloisen retket oli parempi..Ruususessa pelkäsin.=D

2. Suosikkimiesnäyttelijäsi ?? Apua..itseasiassa mulla ei ole suosikkinäyttelijöitä (outo)

3. Suosikkinaisnäyttelijäsi ?? Angelica Jolie on ihan hyvä..en mä näitä osaa eritellä

4. Inhokkinäyttelijäsi ?? Muutamia inhokkeja on,mutten ees tiedä niitten nimiä :D

5. Paras näkemäsi kotimainen elokuva ??  Häjyt vaikka olikin raaka

6. Paras näkemäsi ulkomainen elokuva ?? Taru sormusten herrasta trilogia

7. Elokuva, jonka jatko-osissa on ollut järkeä ?? TSH :D

8. Paras tv-ohjelma tällä hetkellä ?? Greyn anatomia mm.

9. Paras tv-ohjelma kautta aikain ?? No tää on liian vaikee..monia on hyviä mut ei kyllä tuu mieleen mitään paras ohjelma ikinä-juttua

10. Huonoin tv-ohjelma kautta aikain ??  No joku Unelmien poikamies yms.

11. Minkä lapsuudestasi tutun ohjelman haluaisit nähdä uusintana ?? Ruusun aika (kait mä sillon olin aika lapsi vielä)

12. Kenen tv- tai teatterihahmon roolin haluaisit itse esittää ?? En mitään,en mä tykkäis näytellä

13. Hauskin TV-viihteen yksittäinen sketsi? Mulla tulee mieleen vaan se Vintiöitten "Väliaika,kahvia ja pullaa-juttu"

14. Paras repliikki leffasta tms. jonka muistat ulkoa ?? En muista mitään :( Valvominen tekee tehtävänsä taas

15. Jos elämästäsi tehtäisiin elokuva, kuka esittäsi Sinua pääroolissa ?? No joo..joku maailman tylsin ihminen ehkä =D

En jaksa nyt haastaa ketään..sorii.